23 października 2018

Instrukcja krok po kroku jak samodzielnie naprawić sterownik pompy wtryskowej Opel ISUZU 1.7 Dti. Należy nadmienić, że naprawa sterownika Isuzu jest procesem bardzo skomplikowanym wymagającym niezbędnej wiedzy z zakresu elektroniki oraz odpowiednim wyposażeniem stanowiska pracy.

Naprawa sterownika w żadnym przypadku nie przypomina naprawy sterownika pompy wtryskowej VP44 lub VP30 firmy Bosch . Sama konstrukcja wewnętrzna znacznie różni się od siebie. W sterowniku ISUZU mamy klasyczną płytkę drukowaną wielowarstwową, a elementy rozmieszczone są w niej metodą SMD oraz THT. Profesjonalnie przeprowadzana naprawa sterownika pompy wtryskowej gwarantuje pracę jego przez kolejne lata.

Naprawa jednak nie należy do najprostszych i wymaga niezbędnych narzędzi takich jak:

  • multimetr,

  • generator,

  • oscyloskop,

  • stację lutowniczą

  • odsysacz

  • cynę, topniki

  • nożyk, śrubokręt płaski, klucze nasadowe

 

 

Naprawa sterownika Pompy Wtryskowej ISUZU 1.7 Dti EDU Y17DT

Telefon kontaktowy

+48 512 94 94 91

Adres Firmowy

Lawendowa 14, 39-400 Tarnobrzeg

Odwołanie do serwisu naprawy PSG16

Zamów Kuriera

Logo Bi-Elektro

MENU

Elektronika to nasza specjalność

serwis@bielektro.pl

512 94 94 91

Kontakt

Bi-Elektro

Lawendowa 14

39-400 Tarnobrzeg

NIP: 864-188-48-47

Adres

Bi-Elektro - naprawa i diagnostyka sterowników samochodowych, profesjonalne rozwiązania problemów elektronicznych.

Menu

0