Zbiór instrukcji i poradników dotyczących pomp BOSCH VP30  VP44, sterowników ABS i ECU oraz programowania PSG16

11 marca 2024
Domyślna treść artykułu. W każdym nowo utworzonym artykule pokaże się wpisany tutaj tekst. Wpisz więc tutaj domyślną treść nowego artykułu lub instrukcję dodawania nowego artykułu dla swojego klienta.
03 maja 2022
Ogrom połączeń, różnych elementów i błyszczących kwadracików z złotymi połączeniami zalane w specjalistycznej zalewie - to pokrótce co zobaczymy po zdjęciu górnej pokrywy sterownika.  Obraz ukazuje nam wnętrze sterownika hybrydowego.
04 lutego 2022
Często mechanicy i serwisy pomp diesla utwierdzają się w przekonaniu, że naprawa sterownika VP44 nie przyniesie pozytywnych efektów i  od razu skazują właściciela pojazdu na ogromne koszta związane z regeneracją
10 grudnia 2021
W tym artykule opisze problemy związane z uszkodzeniem czujnika prędkości obrotowej pompy wtryskowej PSG16. Uszkodzenie czujnika halla może powodować różne objawy np.: Auto przerywa po nagrzaniu, Silnik  Silnik gaśnie podczas
01 listopada 2021
Awarie związane z zaworem EGR występującym w silnikach Opla 2.0 i 2.2 DTI często mogą przysporzyć właścicielowi auta wielu problemów i wizyt w warsztatach mechanicznych. Zacierający zawór EGR uwidacznia swe

Telefon kontaktowy

+48 512 94 94 91

Adres Firmowy

Lawendowa 14, 39-400 Tarnobrzeg

Odwołanie do serwisu naprawy PSG16

Zamów Kuriera

Logo Bi-Elektro

MENU

Elektronika to nasza specjalność

serwis@bielektro.pl

512 94 94 91

Kontakt

Bi-Elektro

Lawendowa 14

39-400 Tarnobrzeg

NIP: 864-188-48-47

Adres

Bi-Elektro - naprawa i diagnostyka sterowników samochodowych, profesjonalne rozwiązania problemów elektronicznych.

Menu

0