Błędy DTC:

  • P0105 Za niskie napięcie czujnika ciśnienia kolektora dolotowego
  • P0201 Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie
  • P0202 Wtryskiwacz 2 zwarcie / przerwa w obwodzie
  • P0203 Wtryskiwacz 3 - zwarcie / przerwa w obwodzie
  • P0204 Wtryskiwacz 1 zwarcie / przerwa w obwodzie
  • P0220 - Obwód czujnika 2 potencjometru przepustnicy za wysokie napięcie
  • P0230 - Obwód przekaźnika pompy paliwa - wysokie napięcie / usterka styku / otwarty
  • P1482 Sygnał obwodu przekaźnika 2 wentylatora za mały / otwarty
  • P1483 Sygnał obwodu przekaźnika 3 wentylatora za mały / otwarty
  • P1550 - Elektroniczny nastawnik przepustnicy zmniejszony wydajność
  • P0325 Awaria obwodu (Bank 1 lub pojedynczy czujnik)
  • C0256 - Usterka redukcji momentu obrotowego silnika
  • P0340 Uszkodzony czujnik wałka rozrządu
  • P0351 Napięcie cewki zapłonowej A za niskie
  • P0351 Napięcie cewki zapłonowej A za wysokie
  • P0352 Napięcie cewki zapłonowej B za niskie
  • P0352 Napięcie cewki zapłonowej B za wysokie
  • P0335 Uszkodzony czujnik wału korbowego
  • P1120 Za wysoki sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1
  • P1120 Za niski sygnał czujnika pedału przyspieszenia 1
  • P1120 Czujniki pedału przyspieszenia 1 i 2: różne wartości
  • P1122 Za wysoki sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia
  • P1122 Za niski sygnał czujnika 2 pedału przyspieszenia
  • P0100 Za wysoki sygnał z przepływomierza / masy powietrza
  • P0100 Za mały sygnał z przepływomierza / masy powietrza
  • P0110 Za wysokie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego
  • P0110 Za niskie napięcie czujnika temperatury powietrza dolotowego
  • P0115 Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za wysoki
  • P0115 Sygnał temperatury płynu chłodzącego silnik za mały
  • P0115 Usterka czujnika temperatury płynu chłodzącego silnik
  • P0120 Za wysokie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy
  • P0120 Niskie napięcie w obwodzie czujnika 1 potencjometru przepustnicy
  • P0120 Potencjometry zaworu przepustnicy 1 i 2: różne wartości

 Najczęstsze objawy uszkodzonego sterownika Simtec Opel:

  • zapala się kontrolka awarii silnika CHECK ENGINE
  • brak reakcji na pedał gazu
  • błędy od sterownia przepustnicą
  • błąd od przekaźnika pompy paliwa
  • silnik gaśnie po nagrzaniu
  • nierówna praca silnika na biegu jałowym
  • tryb awaryjny
  • utrata mocy
  • brak komunikacji ze sterownikiem silnika
  • silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach
  • silnik przerywa po rozgrzaniu
  • błąd cewki zapłonowej
  • błąd sondy lambda,
  • błąd wtryskiwaczy
  • błąd przepływomierza
  • błąd zaworu EGR
  • błąd sterownia wentylatorem
  • błąd przekaźnika pompy paliwa - gaśnięcie auta
  • błąd potencjometru pedału gazu
  • błąd czujników wałka rozrządu
  • błąd czujnika wału korbowego
  • błąd sterownika silnika
  • błąd sterowania pompą paliwa

Telefon kontaktowy

+48 512 94 94 91

Adres Firmowy

Lawendowa 14, 39-400 Tarnobrzeg

Odwołanie do serwisu naprawy PSG16

Zamów Kuriera

Logo Bi-Elektro

MENU

Elektronika to nasza specjalność

Numery sterownika:

09353529    DASB    DBPB    
09364479    DBPA        
09388990            
09353459    DSLP    DHZJ    
09353469    DLSN    DNZZ    DJTT
09353479    DJTU    DPAA    
09353489    DPAB    DJTX    
09353509    DHUC    DPAC    DRTJ
09364469    DNZY        
09364499    DJTW        
09391340            
12214800    DNHD        
12214840    DNHK        
12214850    DNHL        
12214860    DNHM        
12214870    DNHN        
12214880    DNHP        
12223610    DSAZ        
12223620    DSBA        
12223630    DSBB        
12223650    DSBH        
12241930    DXMM    DZJW    
12242020    DZJR    DXMJ    
12242030    DXMH        
12242040    DZJU    DXMF    
24463784    DRYB    DNJZ    
55352630    DUWD        
09186162    DSJF        
12223640    DUZZ        
12242010    DXMK    DTXX    
12211330    DWWD    DYCA    
12229410            
12249831    DZKR    FBLZ    
12992436    DYCA        
12214810            
12214820    DWLZ    DXBD    
12214830    DXBC    DWMN    DYDT
12230554    DUYA    FBLY    
12237450    DXKB        
12237460    DXKC        
12242000    DXML    DZJN    
12245500    DYBY        
12244550            
12249812            
12249813            
28019046    FBMF        
28019048    FFVL        

55354781    DXXT        
55354782    DZLU    DXXU    

 

NASZA OFERTA:

  • weryfikacja uszkodzenia

  • sprawdzenie poprawności działania

  • naprawa sterownika wraz z jego wzmocnieniem (poprawiamy również nieudane naprawy konkurencji)

  • klonowanie 1:1

  • programowanie sterownika pod dany nr VIN

  • reset 

 

 

Dane sterownika

Producent: Delphi Delco

Typ: Multec S

Rodzaj: HSFI 2.0, HSFI 2.1, HSFI 2.2, HSFI 2.4, HSFI 2.5, HSFI 2.6, HSFI-C

Występowanie w pojazdach marki: Opel

Model pojazdu:  Astra G, Vectra B, Meriva A, Zafira A, Corsa C, Combo C

Numer silnika: Y16XE, Z14XE, Z14SE, Z16XE, Z16SE, Z16XEP, Z16CNG

Roczniki produkcji: 1997 - 2011

 

Usterka sterownika silnika HSFI występuje bardzo często i najczęściej pojawia się po nagrzaniu silnika. M. W przypadku sterownika z serii rodziny Delphi Delco HSFI występujących w samochodach marki OPEL z silnikiem o pojemności 1.4 i 1.6 objawy są różne. Najczęściej pojawia się kontrolka serwisowa "check engine", samochód nie reaguje na pedał gazu, lub jego reakcja działa z opóźnieniem, w niektórych przypadkach auto przerywa i gaśnie. Dopiero po odczekaniu krótkiej chwili auto zapala.

Błąd może być chwilowy bądź stały oraz niepozwalający się wykasować. Błędy uszkodzonego sterownika silnika są różne, dlatego warto rozważyć przeprowadzenie dogłębnej diagnostyki przed wymianą wszystkich podzespołów współpracujących z sterownikiem. z

Zadzwoń do nas i skonsultuj swoją usterkę to nic nie kosztuje, a czasem pomoże uniknąć sporych kosztów.

Naprawa Sterownika Silnika Opel Delphi Delco Multec S HSFI 2.1  2.5

serwis@bielektro.pl

512 94 94 91

Kontakt

Bi-Elektro

Lawendowa 14

39-400 Tarnobrzeg

NIP: 864-188-48-47

Adres

Bi-Elektro - naprawa i diagnostyka sterowników samochodowych, profesjonalne rozwiązania problemów elektronicznych.

Menu

0