Sprawdź jak do nas dotrzeć

0

Kontakt

Cennik

Naprawa PSG16

Naprawa ISUZU

Naprawa ABS

Programowanie PSG16

Reset Immo PSG5

Usługi

03 maja 2022
Ogrom połączeń, różnych elementów i błyszczących kwadracików z złotymi połączeniami zalane w specjalistycznej zalewie - to pokrótce co zobaczymy po zdjęciu górnej pokrywy sterownika.  Obraz ukazuje nam wnętrze sterownika hybrydowego.
04 lutego 2022
Często mechanicy i serwisy pomp diesla utwierdzają się w przekonaniu, że naprawa sterownika VP44 nie przyniesie pozytywnych efektów i  od razu skazują właściciela pojazdu na ogromne koszta związane z regeneracją
10 grudnia 2021
W tym artykule opisze problemy związane z uszkodzeniem czujnika prędkości obrotowej pompy wtryskowej PSG16. Uszkodzenie czujnika halla może powodować różne objawy np.: Auto przerywa po nagrzaniu, Silnik  Silnik gaśnie podczas
01 listopada 2021
Awarie związane z zaworem EGR występującym w silnikach Opla 2.0 i 2.2 DTI często mogą przysporzyć właścicielowi auta wielu problemów i wizyt w warsztatach mechanicznych. Zacierający zawór EGR uwidacznia swe
18 lutego 2021
  Poradnik ten ma zobrazować schemat postępowania podczas logowania nowego sterownika PSG16. Sterownik znajdujący się na pompie wtryskowej VP44 Bosch nie jest tylko modułem sterującym pracą pompy ale również pracą całego
07 maja 2020
Tym razem krótki artykuł o tym jak sprawdzić zawór dawki paliwa w pompie wtryskowej VP30 i VP44 również z dwuwtyczkowym sterownikiem PSG16.  Potrzebować będziemy: żarówkę samochodową 12V 55 wat; dwa
09 lutego 2020
Sterownik PSG16 jest złożonym sterownikiem. Często uważany za sterownik pompy wtryskowej lecz czy do końca to jest prawdą. Faktycznie sterownik zamontowany jest jak jego poprzednik PSG5 na pompie wtryskowej Boscha,
20 stycznia 2019
W celu sprawdzenia napięcia zasilania przychodzącego do sterownika pompy wtryskowej VP44 oraz VP30 musimy wyposażyć się w: multimetr żarówkę 12V o mocy kilkudziesięciu watów np. H4, H7 (55W) z przylutowanymi

Elektronika to nasza specjalność

MENU

Logo Bi-Elektro

Zamów Kuriera

Odwołanie do serwisu naprawy PSG16

Adres Firmowy

Wyszyńskiego 16/52, 39-400 Tarnobrzeg

Telefon kontaktowy

+48 512 94 94 91

Naprawa sterownika PSG5 

Objawy uszkodzonego sterownika:

 

  • Silnik nie chce odpalić;

  • Silnik gaśnie lub przerywa po rozgrzaniu i nie chce zapalić

  • Zapala się kontrolka awarii silnika "CHECK ENGINE"

  • Rozgrzany silnik nierówno pracuje bądź gaśnie

  • Brak komunikacji z testerem diagnostycznym

 

Błędy DTC:

 

FORD

  • P1664 sterownik pompy wtryskowej uszkodzenie
  • P1564 moduł pompy wtryskowej żądanie ograniczenia dawki paliwa
  • P0149 błąd wyprzedzenia kąta wtrysku
  • P0167 błąd układu regulacji początku tłoczenia
  • P1563 moduł pompy wtryskowej uszkodzenie, zatrzymanie silnika
  • P1665 usterka sterownika pompy wtryskowej, komunikacja
  • P1666 czujnik wału korbowego pompaP0335 czujnik położenia wału korbowego

 

OPEL, SAAB

  • p1630 zawór dawki
  • p1631 sterownik pompy
  • p1335 czujnik obrotów położenia wału korbowego
  • p0725 czujnik obrotów położenia wału korbowego
  • p1345 czujnik obrotów, sygnał z położenia wałka pompy
  • p1220 czas wtrysku, kąt wtrysku, początek tłoczenia
  • p1650 szeregowa szyna can, komunikacja
  • p1651 szeregowa szyna can, komunikacja
  • p1560 napięcie zasilania przekroczenie
  • p1600 sterownik uszkodzenie programu
  • p0190 usterka mechaniczna w systemie paliwa
  • p1660 za mocne wejście obwodu solenoidu odcięcia paliwa
  • p0251 wirnik krzywka pompy wtryskowej usterka,

 

 

AUDI VOLKSWAGEN SKODA

  • 01318 komputer sterujący pompy wtryskowejj
  • 399 komputer sterujący pompy wtryskowej
  • 0526 brak komunikacji z modułem pompy
  • 01268 nastawnik dawki paliwa,
  • 0550 błąd kąta wyprzedzenia wtrysku, czas wtrysku, początku tłoczenia
  • 00628 kontrola różna bieżąca, kontrola wielkości nastawczych
  • 01376 sygnał obrotów pompy wtryskowej
  • N146 nastawnik dawki, objętości uszkodzenie

 

NISSAN

  • p1690 sterownik pompy uszkodzony
  • p1600 sterownik pompy uszkodzony
  • p1251 magnetyczny zawór regulacji dawki, sygnał niezrozumiały
  • p1241 regulacja początku wtrysku, kąta wtrysku, czasu wtrysku

 

BMW

  • 73 nieprawidłowy wynik porównania prędkości obrotowej silnika i pompy
  • 72 nastawnik początku wtrysku, czasu wtrysku, kąta wtrysku

 

 

 

Numery sterownika PSG5 BOSCH: 

0281010888, 0281001371, 0281001740, 0281001827, 0281010296, 0281010479, 0281010480, 0281010888, 0281010889, 0986444012, 0986444002, 0986444021

 

 

Koszt naprawy sterownika 250zł.

gwarancja 12 miesięcy.