Po wstępnej diagnozie należy dokonać analizy szczegółowej i zweryfikować czy błędy i objawy wskazują na uszkodzony zaworu EGR, czy może przyczyna awarii znajduje się w sterowniku pompy PSG16.
Diagnoza samego zaworu jest dość prosta i sprowadza się do jego demontażu i sprawdzeniu czy poruszający się "grzybek" nie wykazuje znaków przycierania oraz czy na jego powierzchni nie wystąpiło znaczne zanieczyszczenie nagarem.
Po takiej weryfikacji czas na sterownik PSG16, należy pamiętać, że jest to sterownik całego auta i nie należy oddawać go do naprawy osobom, które nie mają pojęcia i doświadczenia w ich regeneracji. Niewłaściwa naprawa może skończyć się wymianą sterownika wraz z jego programowaniem i adaptacją.
W przypadku uszkodzenia sterowania zaworem EGR istnieje możliwość naprawy sterownika lub programowego usunięcia zaworu EGR. Zabieg ten można przeprowadzić na aucie jak również na stanowisku diagnostycznym z zdemontowanym sterownikiem.
Wyprogramowanie EGR jest najkorzystniejszą opcją i pomaga zapomnieć o problemie z zaworem EGR.
Usługa usunięcia EGR w naszym serwisie przeprowadzana jest tego samego dnia. Możemy zapewnić, że błąd związany z zaworem nigdy więcej nie pojawi się podczas odczytu błędów DTC oraz z tego tytułu nie zapali się lampka MIL i samochód nie przejdzie w tryb awaryjny.
Telefon kontaktowy
+48 512 94 94 91
Adres Firmowy
Lawendowa 14, 39-400 Tarnobrzeg
MENU
serwis@bielektro.pl
512 94 94 91
Kontakt
Bi-Elektro
Lawendowa 14
39-400 Tarnobrzeg
NIP: 864-188-48-47
Adres
Bi-Elektro - naprawa i diagnostyka sterowników samochodowych, profesjonalne rozwiązania problemów elektronicznych.
Menu