Sprawdź jak do nas dotrzeć

0

Kontakt

Cennik

Naprawa PSG16

Naprawa ISUZU

Naprawa ABS

Programowanie PSG16

Reset Immo PSG5

Usługi

03 maja 2022
Ogrom połączeń, różnych elementów i błyszczących kwadracików z złotymi połączeniami zalane w specjalistycznej zalewie - to pokrótce co zobaczymy po zdjęciu górnej pokrywy sterownika.  Obraz ukazuje nam wnętrze sterownika hybrydowego.
04 lutego 2022
Często mechanicy i serwisy pomp diesla utwierdzają się w przekonaniu, że naprawa sterownika VP44 nie przyniesie pozytywnych efektów i  od razu skazują właściciela pojazdu na ogromne koszta związane z regeneracją
10 grudnia 2021
W tym artykule opisze problemy związane z uszkodzeniem czujnika prędkości obrotowej pompy wtryskowej PSG16. Uszkodzenie czujnika halla może powodować różne objawy np.: Auto przerywa po nagrzaniu, Silnik  Silnik gaśnie podczas
01 listopada 2021
Awarie związane z zaworem EGR występującym w silnikach Opla 2.0 i 2.2 DTI często mogą przysporzyć właścicielowi auta wielu problemów i wizyt w warsztatach mechanicznych. Zacierający zawór EGR uwidacznia swe
18 lutego 2021
  Poradnik ten ma zobrazować schemat postępowania podczas logowania nowego sterownika PSG16. Sterownik znajdujący się na pompie wtryskowej VP44 Bosch nie jest tylko modułem sterującym pracą pompy ale również pracą całego
07 maja 2020
Tym razem krótki artykuł o tym jak sprawdzić zawór dawki paliwa w pompie wtryskowej VP30 i VP44 również z dwuwtyczkowym sterownikiem PSG16.  Potrzebować będziemy: żarówkę samochodową 12V 55 wat; dwa
09 lutego 2020
Sterownik PSG16 jest złożonym sterownikiem. Często uważany za sterownik pompy wtryskowej lecz czy do końca to jest prawdą. Faktycznie sterownik zamontowany jest jak jego poprzednik PSG5 na pompie wtryskowej Boscha,
20 stycznia 2019
W celu sprawdzenia napięcia zasilania przychodzącego do sterownika pompy wtryskowej VP44 oraz VP30 musimy wyposażyć się w: multimetr żarówkę 12V o mocy kilkudziesięciu watów np. H4, H7 (55W) z przylutowanymi

Elektronika to nasza specjalność

MENU

Logo Bi-Elektro

Zamów Kuriera

Odwołanie do serwisu naprawy PSG16

Adres Firmowy

Wyszyńskiego 16/52, 39-400 Tarnobrzeg

Telefon kontaktowy

+48 512 94 94 91

Montaż sterownika PSG5 na pompie wtryskowej VP44 VP30 po naprawie

Po udanej naprawie pora przystąpić do montażu sterownika pompy wtryskowej VP44 lub VP30, którego opis instrukcji znajduje się poniżej.

 

Do zamontowania sterownika potrzebujemy:

  • Naprawiony sterownik PSG5 z wlutowanym czujnikiem Halla

  • Lutownicę

  • Cynę z kalafonią

  • Śrubkręty lub klucze TORX 10, TORX 25

  • Wąskie szczypce - opcjonalnie

  • Ostry nożyk np. Nożyk do tapet

  • 4 rurki termokurczliwe o długości 3cm

 

W celu montażu postępujemy zgodnie z poniższą instrukcją lub przedstawionym filmem.

  1. Oczyszczamy powierzchnię styku w miejscy połączenia sterownika z pompą.

  2. Wkładamy czujnik Halla w jego miejsce znajdujące się w pompie wtryskowej, czujnika nie ustawia się, ma on swoje miejsce, w które musi wejść.

  3. Wkładamy 2 śrubki TORX 10 za pomocą wąski szczypiec - możemy również w poprzednim kroku montować czujnik z włożonymi śrubkami.

  4. Układamy sterownik na pompie przykręcając go ośmioma śrubkami TORX 25 (3 krótkie obok żeberek, 5 dłuższych na pokrywkę aluminiową).

  5. Zakładamy opaski termokurczliwe na przewody od elektrozaworów

  6. Lutujemy przewody (górna grubsza para wychodząca z sterownika do elektrozaworu dawki paliwa znajdującego pomiędzy króćcami odprowadzającymi paliwo na przewody wtryskowe, dolna para - cieńsza na elektrozawór kąta wtrysku znajdującego się na spodzie pompy VP44 lub VP30)

 

Warto zwrócić uwagę na jakość izolacji przewodów od kąta wtrysku, często jest ona spękana i może powodować błędy związane z przestawiaczem kąta wtrysku oraz przyczynić się do uszkodzenia samego sterownika.

 

Potrzebujesz pomocy w Naprawie sterownika pompy wtryskowej  ZADZWOŃ !!!

Montaż sterownika VP44 po naprawie
20 stycznia 2019