Sprawdź jak do nas dotrzeć

0

Kontakt

Cennik

Naprawa PSG16

Naprawa ISUZU

Naprawa ABS

Programowanie PSG16

Reset Immo PSG5

Usługi

03 maja 2022
Ogrom połączeń, różnych elementów i błyszczących kwadracików z złotymi połączeniami zalane w specjalistycznej zalewie - to pokrótce co zobaczymy po zdjęciu górnej pokrywy sterownika.  Obraz ukazuje nam wnętrze sterownika hybrydowego.
04 lutego 2022
Często mechanicy i serwisy pomp diesla utwierdzają się w przekonaniu, że naprawa sterownika VP44 nie przyniesie pozytywnych efektów i  od razu skazują właściciela pojazdu na ogromne koszta związane z regeneracją
10 grudnia 2021
W tym artykule opisze problemy związane z uszkodzeniem czujnika prędkości obrotowej pompy wtryskowej PSG16. Uszkodzenie czujnika halla może powodować różne objawy np.: Auto przerywa po nagrzaniu, Silnik  Silnik gaśnie podczas
01 listopada 2021
Awarie związane z zaworem EGR występującym w silnikach Opla 2.0 i 2.2 DTI często mogą przysporzyć właścicielowi auta wielu problemów i wizyt w warsztatach mechanicznych. Zacierający zawór EGR uwidacznia swe
18 lutego 2021
  Poradnik ten ma zobrazować schemat postępowania podczas logowania nowego sterownika PSG16. Sterownik znajdujący się na pompie wtryskowej VP44 Bosch nie jest tylko modułem sterującym pracą pompy ale również pracą całego
07 maja 2020
Tym razem krótki artykuł o tym jak sprawdzić zawór dawki paliwa w pompie wtryskowej VP30 i VP44 również z dwuwtyczkowym sterownikiem PSG16.  Potrzebować będziemy: żarówkę samochodową 12V 55 wat; dwa
09 lutego 2020
Sterownik PSG16 jest złożonym sterownikiem. Często uważany za sterownik pompy wtryskowej lecz czy do końca to jest prawdą. Faktycznie sterownik zamontowany jest jak jego poprzednik PSG5 na pompie wtryskowej Boscha,
20 stycznia 2019
W celu sprawdzenia napięcia zasilania przychodzącego do sterownika pompy wtryskowej VP44 oraz VP30 musimy wyposażyć się w: multimetr żarówkę 12V o mocy kilkudziesięciu watów np. H4, H7 (55W) z przylutowanymi

Simens Simtec 70 naprawa

Usterka sterownika silnika ujawnia się głównie po nagrzaniu i dla sterownika Simtec 70 występuje w samochodach marki OPEL silniku o pojemności 1.8 

Przy występującej usterce pojawia się kontrolka serwisowa i samochód przechodzi w tryb awaryjny. 

Błąd może być również stały i nie pozwala się wykasować. Błędy uszkodzonego sterownika silnika są różne i warto rozważyć przeprowadzenie dogłębnej jego diagnostyki zanim wymienimy nadaremnie wszystkie podzespoły współpracujące z sterownikiem – zadzwoń do nas i skonsultuj swoją usterkę to nic nie kosztuje, a czasem pomoże uniknąć sporych kosztów.

 

 

Najczęstsze objawy uszkodzonego sterownika silnika:

  •  Błąd cewki zapłonowej – brak iskry samochód chodzi na 3 gary

  •  Bład wtryskiwacza - niepoprawna praca

  •  P0505-błąd przepustnicy, brak regulacji biegu jałowego

  •  Brak komunikacji z sterownikiem

  •  P0100 i P0110 błąd przepływomierza

  •  Błąd immobilizera-mruga kontrolka

 

Oznaczenia numerowe silnika:

  • 90569370

  • 90582539

  • 90560476

  • 09117394

 

Występowanie sterownika Simens Simtec 70:

 

 

Model: Astra G, Vectra B,Zafira A

 

 

 

 

Oznaczenie silnika: X18XE1, X18XE

Pojemność: ecotec 1.8 16V

Naprawa Sterownika Silnika Opel Simens Simtec 70 Z18XE1 Z18XE

Elektronika to nasza specjalność

MENU

Logo Bi-Elektro

Zamów Kuriera

Odwołanie do serwisu naprawy PSG16

Adres Firmowy

Wyszyńskiego 16/52, 39-400 Tarnobrzeg

Telefon kontaktowy

+48 512 94 94 91