Sprawdź jak do nas dotrzeć

0

Kontakt

Cennik

Naprawa PSG16

Naprawa ISUZU

Naprawa ABS

Programowanie PSG16

Reset Immo PSG5

Usługi

03 maja 2022
Ogrom połączeń, różnych elementów i błyszczących kwadracików z złotymi połączeniami zalane w specjalistycznej zalewie - to pokrótce co zobaczymy po zdjęciu górnej pokrywy sterownika.  Obraz ukazuje nam wnętrze sterownika hybrydowego.
04 lutego 2022
Często mechanicy i serwisy pomp diesla utwierdzają się w przekonaniu, że naprawa sterownika VP44 nie przyniesie pozytywnych efektów i  od razu skazują właściciela pojazdu na ogromne koszta związane z regeneracją
10 grudnia 2021
W tym artykule opisze problemy związane z uszkodzeniem czujnika prędkości obrotowej pompy wtryskowej PSG16. Uszkodzenie czujnika halla może powodować różne objawy np.: Auto przerywa po nagrzaniu, Silnik  Silnik gaśnie podczas
01 listopada 2021
Awarie związane z zaworem EGR występującym w silnikach Opla 2.0 i 2.2 DTI często mogą przysporzyć właścicielowi auta wielu problemów i wizyt w warsztatach mechanicznych. Zacierający zawór EGR uwidacznia swe
18 lutego 2021
  Poradnik ten ma zobrazować schemat postępowania podczas logowania nowego sterownika PSG16. Sterownik znajdujący się na pompie wtryskowej VP44 Bosch nie jest tylko modułem sterującym pracą pompy ale również pracą całego
07 maja 2020
Tym razem krótki artykuł o tym jak sprawdzić zawór dawki paliwa w pompie wtryskowej VP30 i VP44 również z dwuwtyczkowym sterownikiem PSG16.  Potrzebować będziemy: żarówkę samochodową 12V 55 wat; dwa
09 lutego 2020
Sterownik PSG16 jest złożonym sterownikiem. Często uważany za sterownik pompy wtryskowej lecz czy do końca to jest prawdą. Faktycznie sterownik zamontowany jest jak jego poprzednik PSG5 na pompie wtryskowej Boscha,
20 stycznia 2019
W celu sprawdzenia napięcia zasilania przychodzącego do sterownika pompy wtryskowej VP44 oraz VP30 musimy wyposażyć się w: multimetr żarówkę 12V o mocy kilkudziesięciu watów np. H4, H7 (55W) z przylutowanymi

Elektronika to nasza specjalność

MENU

Logo Bi-Elektro

Zamów Kuriera

Odwołanie do serwisu naprawy PSG16

Adres Firmowy

Lawendowa 14, 39-400 Tarnobrzeg

Telefon kontaktowy

+48 512 94 94 91

Demontaż sterownika PSG5 pompy wtryskowej VP44 oraz VP30

Demontaż sterownika w przypadku pompy VP44 lub VP30 nie różni się i proces demontażu jest taki sam.

 

Poniżej przedstawiono krótki opis demontażu sterownika pompy wtryskowej VP44 oraz VP30:

  1. Wypinamy wtyczkę.
  2. Przecinamy cztery przewody - (dwie pary) patrząc na sterownik od górne przewody idą do elektrozaworu dawki paliwa, dolne do elektrozaworu kąta wtrysku (często z tych przewodów odpada izolacja)
  3. Wykręcamy 8 śrub na klucz TORX 25 (5 śrub na klapce aluminiowej + 3 między żeberkami na sterowniku).

    ****************************UWAGA !!! ******************************

     
  4. Unosimy delikatnie sterownik mając na uwadze czujnik Halla łączący sterownik z pompą za pomocą elastycznej taśmy. Ta czynność wymaga zachowania uwagi by przez przypadek nie uszkodzić sobie taśmy z czujnikiem Halla (dodatkowe koszta). Taśma jest krótka ale pozwala na spokojną manipulację sterownika pompy by wykręcić czujnik znajdujący się w pompie.

  5. Odkręcamy dwie śrubki TORX 10 znajdującego się przy czujniku Halla.

  6. Wyjmujemy zabezpieczamy taśmę.

 

Na filmie przedstawionym poniżej pokazano demontaż sterownika z pompy wtryskowej VP44, VP30.

 

TANIA Naprawa sterownika pompy wtryskowej VP44 SPRAWDŹ !!!!

 

Montaż sterownika VP44 po naprawie
19 stycznia 2019